lørdag den 12. maj 2012

Hvordan fjerner man Pinterestaktiviteter fra Facebook

Har du også siddet og været irriteret over hver gang du pinner på Pinterest, får alle dine Facebookvenner besked om det?

Det har jeg, der er jo også over-sharing og her mener jeg ikke kun at skrive en post om at du lige har spist morgenmad, men også Pinterestbilleder, jeg tror ikke at alle mine adskillige hundrede Facebookvenner syntes det er interessant at blive spammet hver gang jeg pinner en pastaret, for det gør jeg ofte I LOVE PASTA :-)

Mashable har lavet en video, tryk her så får du en lille intro i hvordan du gør, den viser også hvordan du gør hvis du gerne vil vise dine 'pins' til en bestemt gruppe af venner på Facebook. Dette kan ret behjælpeligt hvis du f.eks. også bruger Pinterest til at markedsføre dine produkter.







2 kommentarer:

  1. Tak for vejledningen, jeg længe gået og tænkt over hvordan jeg fik det fjernet, men har ikke helt kunne finde ud af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du kan bruge det, Mashable er en fantastisk side når det gælder social medier :)

      Slet